Data publicare: 12.10.2020  
 Formulare Titlul achizitiei: produse PAPETARIE

5.2 Formulare-Papetarief1_f6_g.docx

51. Formulare_papetarie_f7_f9, goale.docx

 

Efectuarea achizitiei publice de produse PAPETARIE cu codurile CPV

  • 30192000-1 - Accesorii de birou
  • 30197210-1 - Bibliorafturi
  • 22852000-7 - Dosare
  • 30197620-8 -Hârtie pentru scris
  • 30199230-1 - Plicuri

30199600-6 - Separatoare pentru papetarie

 5_Caiet de sarcini papetarie.doc
 

 

FONDUL SOCIAL EUROPEAN

Programul Operational Capital Uman 2014-2020

Axa prioritara 6 – Educatie si competente

Obiectivul specific 6.14 Cre?terea participarii la programe de înva?are la locul de munca a elevilor ?i ucenicilor din înva?amântul secundar ?i ter?iar non-universitar, cu accent pe sectoarele economice cu poten?ial competitiv identificate conform SNC ?i din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI

Titlul proiectului: ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”

Contract POCU/633/6/14/130960

 

Nr.    1642           /  12.10.2020

 

Invitatie de participare

În atentia agentilor economici interesati,

 

Colegiul ”Emil Negrutiu”, cu sediul în Turda, str. Agriculturii  nr. 27, Jud. Cluj, cod postal 401100, telefon / fax 0264-312637, e-mail colemilnegrutiu@gmail.com, CUI 5528288, beneficiara a contractului de finantare a proiectului ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”  Contract POCU/633/6/14/130960 cofinantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020  anunta efectuarea achizitiei publice de produse PAPETARIE cu codurile CPV

  • 30192000-1 - Accesorii de birou
  • 30197210-1 - Bibliorafturi
  • 22852000-7 - Dosare
  • 30197620-8 -Hârtie pentru scris
  • 30199230-1 - Plicuri

30199600-6 - Separatoare pentru papetarie

 

Prin prezenta, va invitam sa ne transmite?i oferta dumneavoastra de propduse de Papetarie, necesara pentru derularea proiectului POCU/633/6/14/130960.

 

Obiectul general al proiectului nostru il reprezinta cresterea ratei de participare a elevilor din invatamantul profesional si tehnic la programele de formare la locul de munca, din sectoarele economice identificate conform SNC respective SNCDI, prin dezvoltarea aptitudinilor si cunostintelor dobandite in cadru stagiilor de practica a 184 elevi  de la domeniile  agricultura, economic, turism si alimentatie, industrie alimentara si protectia mediului.

 

Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: procedura de achizitie directa (in afara platformei SEAP).

 

 

Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.

 

Documentatia se poate obtine prin descarcarea acesteia de pe pagina web a Beneficiarului  http://pocu130960.emilnegrutiu.ro/papetarie.htm sau  în format tiparit de la sediul Achizitorului sau în format electronic printr-o solicitare pe e-mail colemilnegrutiu@gmail.com.

 

Data limita de depunere a ofertelor (in plic la sediul beneficiarului): 29.10.2020, ora 12:00

Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2020, ora 16:00

Valoarea achizitiei: estimativ  5274.850  lei fara TVA (3845.06 lei Beneficiar, 1429.79 lei Partener1);

 

Lista produselor care vor fi achizitionate de catre beneficiar: COLEGIUL ”EMIL NEGRUTIU” TURDA

Nr. crt

Denumirea produselor

Caracteristici

UM

Cantitate

1.       

Bibliorafturi

Biblioraft  A4 standard plastifiat 50mm/ 75 mm diverse culori: albastru,   galben,mov,negru, rosu, verde,portocaliu

buc

100

2.       

Plicuri cu burduf

Plic cu burduf 250x353x40 mmm, inchidere cu banda siliconica, hartie maro, ambalare in folie de plastic

set

10

3.       

Dosare plastic

Din polipropilena; Format A4

Cotor lat prevazut cu 2 perforatii pentru indosariere in biblioraft

Capacitate indosariere: 100 coli

buc

200

4.       

File protectie A4 plastic set

Folie de protectie realizata din polipropilena;

Format: A4, prevazuta cu 11 perforatii. Suprafata: transparenta cristal. Deschidere: partea superioara,ambalare 100 folii/set.

set

10

5.       

Hartie copiator A3

A3, Densitate de 80g/mp  500 coli/top, alba

top

20

6.       

Separatoare carton 10.5*24/ set

Separatoare confec?ionate din carton color în masa. Utile pentru organizarea ?i arhivarea documentelor în bibliorafturi.

set

21

7.       

Hartie copiator A4/ topuri

A4, Densitate de 80g/mp  500 coli/top, alba

top

150

 

 

 

Reponsabil achizitii,

Catana Monica

 

 

Manager proiect,

Prof. Gavrilescu Timea Karola

 

 

 

 

 

 
 

FONDUL SOCIAL EUROPEAN

Programul Operational Capital Uman 2014-2020

Axa prioritara 6 – Educatie si competente

Obiectivul specific 6.14 Cresterea participarii la programe de învatare la locul de munca a elevilor si ucenicilor din învatamântul secundar si tertiar non-universitar, cu accent pe sectoarele economice cu potential competitiv identificate conform SNC si din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI

Titlul proiectului: ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”

 

Contract POCU/633/6/14/130960

COMUNICARE REZULTAT PROCEDURA

        Colegiul ”Emil Negrutiu”, cu sediul în Turda, str. Agriculturii  nr. 27, Jud. Cluj, cod postal 401100, telefon / fax 0264-312637, e-mail colemilnegrutiu@gmail.com, CUI 5528288, beneficiara a contractului de finantare a proiectului ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”  Contract POCU/633/6/14/130960 cofinantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020 

comunica rezultatul procedurii de achizitie publica de achizitionarea de PAPETARIE.

                 în urma evaluarii ofertelor depuse la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica de  PAPETARIE:

  • 30192000-1 - Accesorii de birou
  • 30197210-1 - Bibliorafturi
  • 22852000-7 - Dosare
  • 30197620-8 -Hârtie pentru scris
  • 30199230-1 - Plicuri

30199600-6 - Separatoare pentru papetarie

 declarata câstigatoare a contractului de achizitie publica este cea depusa de ofertantul SC IRN SERVCOM SRL, cu sediul social în  localitatea Turda, jud. Cluj, str. Aurel Vlaicu, nr. 10, codul postal 401187,  tara  România,  Numar de inmatriculare la Registrul Comertului:  J12 /2399 /1995,  codul unic de identificare 7964623 uj, cu o propunere financiara, fara TVA, de 3716.5lei fara TVA.

                                Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a fost : procedura de achizitie directa, in afara  platformei SEAP.


Data:

30.10.2020

Manager proiect

Prof. Gavrilescu Timea Karola

 

 

 

 

.

Colegiul ”Emil Negrutiu”, Turda

Strada Agriculturii, nr. 27

telefon: 0264/312637

fax:0264/317051

e-mail: emilnegrutiu@yahoo.com