|   
   
FONDUL SOCIAL EUROPEAN 
Programul Operational Capital Uman 2014-2020  
Axa prioritara 6 – Educatie si competente 
Obiectivul specific 6.14 Cre?terea participarii la programe de înva?are la locul de munca a elevilor ?i ucenicilor din înva?amântul secundar ?i ter?iar non-universitar, cu accent pe sectoarele economice cu poten?ial competitiv identificate conform SNC ?i din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI 
Titlul proiectului: ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala” 
Contract POCU/633/6/14/130960 
  
Nr.    1642           /  12.10.2020 
  
Invitatie de participare 
În atentia agentilor economici interesati, 
  
Colegiul ”Emil Negrutiu”, cu sediul în Turda, str. Agriculturii  nr. 27, Jud. Cluj, cod postal 401100, telefon / fax 0264-312637, e-mail colemilnegrutiu@gmail.com, CUI 5528288, beneficiara a contractului de finantare a proiectului ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”  Contract POCU/633/6/14/130960 cofinantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020  anunta efectuarea achizitiei publice de produse PAPETARIE cu codurile CPV 
- 30192000-1 - Accesorii de birou 
 - 30197210-1 - Bibliorafturi
 - 22852000-7 - Dosare 
 - 30197620-8 -Hârtie pentru scris
 - 30199230-1 - Plicuri 
  
30199600-6 - Separatoare pentru papetarie 
  
Prin prezenta, va invitam sa ne transmite?i oferta dumneavoastra de propduse de Papetarie, necesara pentru derularea proiectului POCU/633/6/14/130960. 
  
Obiectul general al proiectului nostru il reprezinta cresterea ratei de participare a elevilor din invatamantul profesional si tehnic la programele de formare la locul de munca, din sectoarele economice identificate conform SNC respective SNCDI, prin dezvoltarea aptitudinilor si cunostintelor dobandite in cadru stagiilor de practica a 184 elevi  de la domeniile  agricultura, economic, turism si alimentatie, industrie alimentara si protectia mediului. 
  
Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: procedura de achizitie directa (in afara platformei SEAP). 
  
  
Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.  
  
Documentatia se poate obtine prin descarcarea acesteia de pe pagina web a Beneficiarului  http://pocu130960.emilnegrutiu.ro/papetarie.htm sau  în format tiparit de la sediul Achizitorului sau în format electronic printr-o solicitare pe e-mail colemilnegrutiu@gmail.com. 
  
Data limita de depunere a ofertelor (in plic la sediul beneficiarului): 29.10.2020, ora 12:00 
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2020, ora 16:00 
Valoarea achizitiei: estimativ  5274.850  lei fara TVA (3845.06 lei Beneficiar, 1429.79 lei Partener1); 
  
Lista produselor care vor fi achizitionate de catre beneficiar: COLEGIUL ”EMIL NEGRUTIU” TURDA 
 
| 
 Nr. crt  | 
 Denumirea produselor  | 
 Caracteristici  | 
 UM  | 
 Cantitate  |  
| 
 1.         | 
 Bibliorafturi  | 
 Biblioraft  A4 standard plastifiat 50mm/ 75 mm diverse culori: albastru,   galben,mov,negru, rosu, verde,portocaliu  | 
 buc  | 
 100  |  
| 
 2.         | 
 Plicuri cu burduf  | 
 Plic cu burduf 250x353x40 mmm, inchidere cu banda siliconica, hartie maro, ambalare in folie de plastic  | 
 set  | 
 10  |  
| 
 3.         | 
 Dosare plastic  | 
 Din polipropilena; Format A4 
Cotor lat prevazut cu 2 perforatii pentru indosariere in biblioraft 
Capacitate indosariere: 100 coli  | 
 buc  | 
 200  |  
| 
 4.         | 
 File protectie A4 plastic set  | 
 Folie de protectie realizata din polipropilena; 
Format: A4, prevazuta cu 11 perforatii. Suprafata: transparenta cristal. Deschidere: partea superioara,ambalare 100 folii/set.  | 
 set  | 
 10  |  
| 
 5.         | 
 Hartie copiator A3  | 
 A3, Densitate de 80g/mp  500 coli/top, alba  | 
 top  | 
 20  |  
| 
 6.         | 
 Separatoare carton 10.5*24/ set  | 
 Separatoare confec?ionate din carton color în masa. Utile pentru organizarea ?i arhivarea documentelor în bibliorafturi.  | 
 set  | 
 21  |  
| 
 7.         | 
 Hartie copiator A4/ topuri  | 
 A4, Densitate de 80g/mp  500 coli/top, alba  | 
 top  | 
 150  |  
 
  
  
  
Reponsabil achizitii, 
Catana Monica  
  
  
Manager proiect, 
Prof. Gavrilescu Timea Karola 
  
  
  
  
   | 
  | 
|   
 FONDUL SOCIAL EUROPEAN 
Programul Operational Capital Uman 2014-2020  
Axa prioritara 6 – Educatie si competente 
Obiectivul specific 6.14 Cresterea participarii la programe de învatare la locul de munca a elevilor si ucenicilor din învatamântul secundar si tertiar non-universitar, cu accent pe sectoarele economice cu potential competitiv identificate conform SNC si din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI 
Titlul proiectului: ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala” 
  
Contract POCU/633/6/14/130960 
COMUNICARE REZULTAT PROCEDURA 
        Colegiul ”Emil Negrutiu”, cu sediul în Turda, str. Agriculturii  nr. 27, Jud. Cluj, cod postal 401100, telefon / fax 0264-312637, e-mail colemilnegrutiu@gmail.com, CUI 5528288, beneficiara a contractului de finantare a proiectului ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”  Contract POCU/633/6/14/130960 cofinantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020   
comunica rezultatul procedurii de achizitie publica de achizitionarea de PAPETARIE. 
                 în urma evaluarii ofertelor depuse la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica de  PAPETARIE:  
- 30192000-1 - Accesorii de birou 
 
- 30197210-1 - Bibliorafturi
 
- 22852000-7 - Dosare 
 
- 30197620-8 -Hârtie pentru scris
 
- 30199230-1 - Plicuri 
  
30199600-6 - Separatoare pentru papetarie 
 declarata câstigatoare a contractului de achizitie publica este cea depusa de ofertantul SC IRN SERVCOM SRL, cu sediul social în  localitatea Turda, jud. Cluj, str. Aurel Vlaicu, nr. 10, codul postal 401187,  tara  România,  Numar de inmatriculare la Registrul Comertului:  J12 /2399 /1995,  codul unic de identificare 7964623 uj, cu o propunere financiara, fara TVA, de 3716.5lei fara TVA. 
                                Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a fost : procedura de achizitie directa, in afara  platformei SEAP. 
 Data: 
30.10.2020 
Manager proiect 
Prof. Gavrilescu Timea Karola 
  
 
   | 
  |