FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operational Capital Uman 2014-2020
Axa prioritara 6 – Educatie si competente
Obiectivul specific 6.14 Cre?terea participarii la programe de învatare la locul de munca a elevilor ?i ucenicilor din învatamântul secundar ?i tertiar non-universitar, cu accent pe sectoarele economice cu potential competitiv identificate conform SNC ?i din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI
Titlul proiectului: ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”
Contract POCU/633/6/14/130960
Nr. 816.4 / 08.06.2022
Invitatie de participare
În atentia agentilor economici interesati,
Colegiul ”Emil Negrutiu”, cu sediul în Turda, str. Agriculturii nr. 27, Jud. Cluj, cod postal 401100, telefon / fax 0264-312637, e-mail colemilnegrutiu@gmail.com, CUI 5528288, beneficiara a contractului de finantare a proiectului ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala” Contract POCU/633/6/14/130960 cofinantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020 anunta efectuarea achizitiei publice de Furnizare echipamente informatice lot 2: computere tip desktop, multifunctionala performanta color.
Prin prezenta, va invitam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra de echipamente informatice: computere tip desktop, multifunctionala performanta color, necesare pentru derularea proiectului POCU/633/6/14/130960.
Obiectul general al proiectului nostru il reprezinta cresterea ratei de participare a elevilor din invatamantul profesional si tehnic la programele de formare la locul de munca, din sectoarele economice identificate conform SNC respective SNCDI, prin dezvoltarea aptitudinilor si cunostintelor dobandite in cadru stagiilor de practica a 184 elevi de la domeniile agricultura, economic, turism si alimentatie, industrie alimentara si protectia mediului.
Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: procedura de achizitie directa (in cadrul platformei SEAP).
Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.
Documentatia se poate obtine prin descarcarea acesteia de pe pagina web a Beneficiarului http://pocu130960.emilnegrutiu.ro/echipamente-informatice.htm sau în format tiparit de la sediul Achizitorului sau în format electronic printr-o solicitare pe e-mail colemilnegrutiu@gmail.com.
Data limita de depunere a ofertelor (pe SEAP): 15.06.2022, ora 13:30
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2022, ora 13:30
Valoarea achizitiei Echipamente informatice lot 2: estimativ 86,550.000 lei fara TVA
Nr. crt. |
Descrierea produsului |
UM |
Cant. |
Pretul estimat fara TVA în RON |
Total fara TVA în RON |
-
|
COMPUTERE TIP DESKTOP |
buc |
26 |
2941.000 |
76466.000 |
-
|
MULTIFUNCTIONALA PERFORMANTA COLOR |
buc |
1 |
10,084.000 |
10,084.000 |
Total valoare fara TVA |
86,550.000 lei |
Total valoare cu TVA |
102,994.500 lei |
Total euro (curs euro 1 euro = 4.9454 lei din data 09.06.2022), fara TVA |
20826.3234 euro fara TVA |
I.
CONDI?II ?I CERIN?E MINIMEOBLIGATORII
COMPUTERE TIP DESKTOP
DESKTOP |
|
Procesor |
intel core i5 sau echivalent |
Fregventa CPU: |
2.9 Ghz |
Placa de baza: |
H410M sau echivalent |
Conectivitate: |
4 x USB 3.0, 1 x Conector RJ45, 1 x HDMI, 1 x VGA |
Placa retea integrate: |
10/100/1000 Mbps |
Tip Memorie : |
DDR4 |
Tip Stocare: |
SSD |
Capacitate Stocare: |
minim 250 GB |
RAM |
minim 8 GB |
SURSA |
500w |
Sistem de operare |
Wndows 10 Pro |
Software |
Microsoft office 2019 Pro Plus
|
Accesorii: |
Mouse si Tastatura |
MONITOR |
|
Diagonala : |
minim 23 inch |
Tehnologie display: |
LED |
Tip rezolutie: |
Full HD |
Aspect imagine: |
16:9 |
Timp de raspuns: |
4 ms |
Unghi de vizibilitate: |
178/178 grade |
Contrast tipic: |
5000:1 |
Contrast dynamic: |
50.000.000:1 |
Rata de refresh (maximala): |
60 Hz |
Porturi video: |
1 x VGA, 1 x HDMI |
Echipament multifunctional color
|
Cerinte minime obligatorii |
Functii de baza ale echipamentului |
Copiator-imprimanta-scanner/optional fax |
Tehnologie |
Laser color |
Panou comanda |
Tip tableta |
Dimensiune panou comanda |
Min 10.1 inch |
Numar tavi alimentare automata |
2 tavi automate |
Capacitate tavi automate |
2 x 550 coli |
Capacitate tavamanuala |
1 x 100 coli |
Alimentator automat de documente |
DA – duplex |
Capaitate ailemtator automat |
100 coli |
Unitate duplex |
DA |
Unitate finisher |
NU |
Formate Hartie |
A5 – A3 |
Stand pe roti |
DA |
Copiere multipla |
1-999 pag |
Viteza de copier-printare |
min 20 pag/min negru si color |
Timp de incalzire (warm up time) |
Max 25 sec |
Viteza de iesire prima pagina negru |
Max 5.4 sec |
Viteza de iesire prima pagina color |
Max 7.6 sec |
Marire /micsorare |
25-400% |
Grosimi hartie tava automata suportate |
intre 60 -300 gr/mp |
Grosimi hartie tava manuala suportate |
intre 60 -300 gr/mp |
Grosimi hartie unitate duplex suportate |
intre 64 -256 gr/mp |
Dimensiuni de printare |
Intre A6 – pana la A3 |
Memorie |
Min 2GB cu pos de extensie la 4GB |
Hard disc |
Min 250 GB |
|
|
Caracteristici modul printer |
|
Processor |
Min 1.3GHz |
Viteza de printare |
min 20 pag/min negru si color |
Rezolutie |
1200 x 1200 dpi |
Suport |
WIN7/WIN8/WIN10, Server 2008/Server 2008R2, Server 2012, Server 2012R2, Server 2016 |
Interfata |
Ethernet + USB 2.0 + USB Slot |
Capacitate print mobil |
Apple Air Print |
Limbaje |
PCL5c, PCL6, Adobe PS3, PDF Direct Print |
Capacitate printare mobil |
Apple Print, Google Cloud Print |
Macintosh |
Mac OS Xv 10.11 |
|
|
Caracteristici modul scanner |
|
|
|
Viteza de scanare |
Min 54 pag/min |
Rezolutie de scanare |
1200 dpi – 1200 dpi |
Scanare color |
DA |
Formate scanare |
TIFF, JPEG, PDF |
Scan to folder |
DA |
Scan to e-mail |
DA |
Network TWAIN |
DA |
Scan to USB |
DA |
Scan to SD card |
DA |
|
|
Caracteristici electrice si consum |
|
Consumenergie |
Max 1700W |
TEC |
Max 0.7KW/h |
|
|
Garantie: min 2 ani
Garantia va include:
- Toate piesele si subansamblele defectate pe perioada garantiei (fara material consumabile, adica toner si unitate de imagine)
Pretul va include:
- Livrarea si instalarea echipamentelor la locatia stabilita de beneficiar
- Revizii tehnice trimestriale pe perioada garantiei
Experienta similara
- Ofertantii vor face dovada ca au mai vandut celputin trei echipamente din cel ofertat (beneficiar, persoana de contact, recomandare de la beneficiar)
Capacitate tehnica
- Ofertantii vor face dovada ca dispun de personal calificat pentru instalarea si punerea in functione a echipamentelor, precum si ca detin personal calificat in jud. Cluj pentru a efectua intretinerea echipamentelor in perioada de garantie
Se solicita conditii de garantie de tip “next business day” la sediul beneficiarului Colegiul “Emil Negrutiu”, având posibilitatea de diagnosticare 24 h din 24 h, inclusiv la aplicatiile software preinstalate. Pentru defectiunile constatate, termenul de remediere va fi de maxim 7 zile. În cazul în care remedierea defectiunilor constatate nu se poate efectua în termen de 7 zile, furnizorul se obliga sa înlocuiasca echipamentul / componenta defecta cu unul / una echivalenta / superioara. În cazul în care remedierea defectiunilor nu se poate realiza în termen de 30 zile, echipamentul va fi înlocuit cu unul nou cu o configuratie echivalenta / superioara fata de cel livrat. Produsul care în timpul perioadei de garantie îl înlocuieste pe cel defect, beneficiaza de o noua perioada de garantie completa care curge de la data înlocuirii produsului.
Reponsabil achizitii,
Catana Monica
Manager proiect,
Prof. Gavrilescu Timea Karola
Data publicare: 12.10.2020 |
|
Formulare Titlul achizitiei: echipamente informatice: Computere portabile/ laptopuri, multifunctionala laser A3 color, videoproiectoare, ecrane de proiectie, licente software office, cu codurile CPV |
5.2 Formulare-Echip informatice, f1_f6_g.docx
51. Formulare_echip informatice goale, f7_f9, goale.docx |
Furnizare echipamente informatice: Computere portabile/ laptopuri, multifunctionala laser A3 color, videoproiectoare, ecrane de proiectie, licente software office, cu codurile CPV:
- 30213100-6 - Computere portabile
- 30232110-8 - Imprimante laser
- 38652120-7 – Videoproiectoare
- 38653400-1 - Ecrane pentru proiec?ii
- 48311000-1 - Pachete software pentru gestionarea documentelor
|
5_Caiet de sarcini echipamente IT.docx |
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operational Capital Uman 2014-2020
Axa prioritara 6 – Educatie si competente
Obiectivul specific 6.14 Cre?terea participarii la programe de învatare la locul de munca a elevilor ?i ucenicilor din învatamântul secundar ?i tertiar non-universitar, cu accent pe sectoarele economice cu potential competitiv identificate conform SNC ?i din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI
Titlul proiectului: ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”
Contract POCU/633/6/14/130960
Nr. 1652 / 12.10.2020
Invitatie de participare
În atentia agentilor economici interesati,
Colegiul ”Emil Negrutiu”, cu sediul în Turda, str. Agriculturii nr. 27, Jud. Cluj, cod postal 401100, telefon / fax 0264-312637, e-mail colemilnegrutiu@gmail.com, CUI 5528288, beneficiara a contractului de finantare a proiectului ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala” Contract POCU/633/6/14/130960 cofinantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020 anunta efectuarea achizitiei publice de Furnizare echipamente informatice: Computere portabile/ laptopuri, multifunctionala laser A3 color, videoproiectoare, ecrane de proiectie, licente software office.
Prin prezenta, va invitam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra de echipamente informatice: Computere portabile/ laptopuri, multifunctionala laser A3 color, videoproiectoare, ecrane de proiectie, licente software office), necesara pentru derularea proiectului POCU/633/6/14/130960.
Obiectul general al proiectului nostru il reprezinta cresterea ratei de participare a elevilor din invatamantul profesional si tehnic la programele de formare la locul de munca, din sectoarele economice identificate conform SNC respective SNCDI, prin dezvoltarea aptitudinilor si cunostintelor dobandite in cadru stagiilor de practica a 184 elevi de la domeniile agricultura, economic, turism si alimentatie, industrie alimentara si protectia mediului.
Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: procedura de achizitie direct (in afara platformei SEAP).
Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.
Documentatia se poate obtine prin descarcarea acesteia de pe pagina web a Beneficiarului https://emilnegrutiu.ro în format tiparit de la sediul Achizitorului sau în format electronic printr-o solicitare pe e-mail colemilnegrutiu@gmail.com.
Data limita de depunere a ofertelor (in plic la sediul beneficiarului): 28.10.2020, ora 12:00
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2020, ora 18:00
Colegiul ”Emil Negrutiu” doreste achizitionarea serviciilor de catering in vederea asigurarii serviciilor de catering pentru participantii la Conferinta de lansare a proiectului POCU/633/6/14/130960, proiect cu titlul ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”
Valoarea achizitiei: estimativ 40218.78 lei fara TVA (37866.70 lei Beneficiar, 2352.08 lei Partener1);
Nr. crt. |
Descrierea produsului |
UM |
Cant. |
-
|
Laptop-Computer portabil |
buc |
5 |
-
|
Multifunctionala laser A3 color |
buc |
1 |
-
|
Videoproiector |
buc |
2 |
-
|
Ecran de proiectie |
buc |
2 |
-
|
Licenta software office |
buc |
5 |
-
|
Licente software de tip office (Partener 1) |
buc |
2 |
Reponsabil achizitii,
Catana Monica
Manager proiect,
Prof. Gavrilescu Timea Karola
|
|
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operational Capital Uman 2014-2020
Axa prioritara 6 – Educatie si competente
Obiectivul specific 6.14 Cresterea participarii la programe de învatare la locul de munca a elevilor si ucenicilor din învatamântul secundar si tertiar non-universitar, cu accent pe sectoarele economice cu potential competitiv identificate conform SNC si din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI
Titlul proiectului: ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”
Contract POCU/633/6/14/130960
COMUNICARE REZULTAT PROCEDURA
Colegiul ”Emil Negrutiu”, cu sediul în Turda, str. Agriculturii nr. 27, Jud. Cluj, cod postal 401100, telefon / fax 0264-312637, e-mail colemilnegrutiu@gmail.com, CUI 5528288, beneficiara a contractului de finantare a proiectului ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala” Contract POCU/633/6/14/130960 cofinantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020
comunica rezultatul procedurii de achizitie publica de echipamente informatice.
In urma evaluarii ofertelor depuse la procedura de atribuire a contractului de achizitie de echipamente informatice: Computere portabile/ laptopuri, multifunc?ionala laser A3 color, videoproiectoare, ecrane de proiectie, licente software office cu codurile CPV :
- 30213100-6 - Computere portabile
- 30232110-8 - Imprimante laser
- 38652120-7 – Videoproiectoare
- 38653400-1 - Ecrane pentru proiec?ii
declarata câstigatoare este cea depusa de ofertantul COPYLAND TRADING SRL, cu sediul social in municipiul Municipiul Cluj-Napoca, str. Mamaia, nr. 10, ap. 1-2, judet Cluj - oferta nr. 1718/27.10.2020, cu o propunere financiara, fara TVA, de 36969 lei lei fara TVA.
Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a fost : procedura de achizitie directa, in afara platformei SEAP.
Data:
29.10.2020
Manager proiect
Prof. Gavrilescu Timea Karola
|
|
|