Data publicare: 08.06.2022  
 Formulare Titlul achizitiei: echipamente informatice:

COMPUTERE TIP DESKTOP, MULTIFUNCTIONALA PERFORMANTA COLOR  cu codurile CPV:

               30213300-8 - Computer de birou

30232110-8 - Imprimante laser

 5.2-formulare-echip-informaticef1_f6.docx

51.-formulare_echip-informatice-goale f7_f9.docx

 CAIET DE SARCINI Titlul achizitiei: echipamente informatice:

COMPUTERE TIP DESKTOP, MULTIFUNCTIONALA PERFORMANTA COLOR  cu codurile CPV:

               30213300-8 - Computer de birou

30232110-8 - Imprimante laser

5_Caiet de sarcini echipamente IT, 2022.docx

 

FONDUL SOCIAL EUROPEAN

Programul Operational Capital Uman 2014-2020

Axa prioritara 6 – Educatie si competente

Obiectivul specific 6.14 Cre?terea participarii la programe de învatare la locul de munca a elevilor ?i ucenicilor din învatamântul secundar ?i tertiar non-universitar, cu accent pe sectoarele economice cu potential competitiv identificate conform SNC ?i din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI

Titlul proiectului: ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”

Contract POCU/633/6/14/130960

 

Nr.    816.4          /  08.06.2022

 

Invitatie de participare

În atentia agentilor economici interesati,

 

Colegiul ”Emil Negrutiu”, cu sediul în Turda, str. Agriculturii  nr. 27, Jud. Cluj, cod postal 401100, telefon / fax 0264-312637, e-mail colemilnegrutiu@gmail.com, CUI 5528288, beneficiara a contractului de finantare a proiectului ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”  Contract POCU/633/6/14/130960 cofinantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020  anunta efectuarea achizitiei publice de Furnizare echipamente informatice lot 2: computere tip desktop, multifunctionala performanta color.

 

Prin prezenta, va invitam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra de echipamente informatice: computere tip desktop, multifunctionala performanta color,  necesare pentru derularea proiectului POCU/633/6/14/130960.

 

Obiectul general al proiectului nostru il reprezinta cresterea ratei de participare a elevilor din invatamantul profesional si tehnic la programele de formare la locul de munca, din sectoarele economice identificate conform SNC respective SNCDI, prin dezvoltarea aptitudinilor si cunostintelor dobandite in cadru stagiilor de practica a 184 elevi  de la domeniile  agricultura, economic, turism si alimentatie, industrie alimentara si protectia mediului.

 

Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: procedura de achizitie directa (in cadrul  platformei SEAP).

 

Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.

 

Documentatia se poate obtine prin descarcarea acesteia de pe pagina web a Beneficiarului  http://pocu130960.emilnegrutiu.ro/echipamente-informatice.htm  sau  în format tiparit de la sediul Achizitorului sau în format electronic printr-o solicitare pe e-mail colemilnegrutiu@gmail.com.

 

Data limita de depunere a ofertelor (pe SEAP): 15.06.2022, ora 13:30

Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2022, ora 13:30

 

Valoarea achizitiei Echipamente informatice lot 2: estimativ  86,550.000 lei fara TVA

Nr. crt.

Descrierea produsului

UM

Cant.

Pretul estimat fara TVA în RON

Total fara TVA în RON

  1.  

COMPUTERE TIP DESKTOP

buc

26

2941.000

76466.000

  1.  

MULTIFUNCTIONALA PERFORMANTA COLOR

buc

 

1

10,084.000

10,084.000

Total valoare fara TVA

86,550.000 lei

Total valoare cu  TVA

102,994.500 lei

Total euro (curs euro 1 euro =  4.9454 lei din data 09.06.2022), fara TVA

20826.3234 euro fara TVA

 

 

 

I.                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CONDI?II ?I CERIN?E MINIMEOBLIGATORII

COMPUTERE TIP DESKTOP

DESKTOP

 

Procesor

intel core i5 sau echivalent

Fregventa CPU:

 2.9 Ghz

Placa de baza:

 H410M sau echivalent

Conectivitate:

4 x USB 3.0, 1 x Conector RJ45, 1 x HDMI, 1 x VGA

Placa retea integrate:

10/100/1000 Mbps

Tip Memorie :

DDR4

Tip Stocare:

SSD

Capacitate Stocare:

minim 250 GB

RAM

minim 8 GB

SURSA

 500w

Sistem de operare

Wndows 10 Pro

 Software

Microsoft office 2019 Pro Plus

 

Accesorii:

Mouse si Tastatura

 

 

MONITOR

 

Diagonala :

minim 23 inch

Tehnologie display:

LED

Tip rezolutie:

Full HD

Aspect imagine:

16:9

Timp de raspuns:

 4 ms

Unghi de vizibilitate:

 178/178 grade

Contrast tipic:

 5000:1

Contrast dynamic:

50.000.000:1

Rata de refresh (maximala):

60 Hz

Porturi video:

1 x VGA, 1 x HDMI

Echipament multifunctional color

 

Cerinte minime obligatorii

Functii de baza ale echipamentului

Copiator-imprimanta-scanner/optional fax

Tehnologie

Laser color

Panou comanda

Tip tableta

Dimensiune panou comanda

Min 10.1 inch

Numar tavi alimentare automata

2 tavi automate

Capacitate tavi automate

2 x 550 coli

Capacitate tavamanuala

1 x 100 coli

Alimentator automat de documente

DA – duplex

Capaitate ailemtator automat

100 coli

Unitate duplex

DA

Unitate finisher

NU

Formate Hartie

A5 –  A3

Stand pe roti

DA

Copiere multipla

1-999 pag

Viteza de copier-printare

min 20 pag/min negru si color

Timp de incalzire (warm up time)

Max 25 sec

Viteza de iesire prima pagina negru

Max 5.4 sec

Viteza de iesire prima pagina color

Max 7.6 sec

Marire /micsorare

25-400%

Grosimi hartie tava automata suportate

intre 60 -300 gr/mp

Grosimi hartie tava manuala  suportate

intre 60 -300 gr/mp

Grosimi hartie unitate duplex suportate

intre 64 -256 gr/mp

Dimensiuni de printare

Intre A6 – pana la A3

Memorie

Min 2GB cu pos de extensie la 4GB

Hard disc

Min 250 GB

 

 

Caracteristici modul printer

 

Processor

Min 1.3GHz

Viteza de printare

min 20 pag/min negru si color

Rezolutie

1200 x 1200 dpi

Suport

WIN7/WIN8/WIN10, Server 2008/Server 2008R2, Server 2012, Server 2012R2, Server 2016

Interfata

Ethernet + USB 2.0 + USB Slot

Capacitate print mobil

Apple Air Print

Limbaje

PCL5c, PCL6,  Adobe PS3, PDF Direct Print

Capacitate printare mobil

Apple Print, Google Cloud Print

Macintosh

Mac OS Xv 10.11

 

 

Caracteristici modul scanner

 

 

 

Viteza de scanare

Min 54 pag/min

Rezolutie de scanare

1200 dpi – 1200 dpi

Scanare color

DA

Formate scanare

TIFF, JPEG, PDF

Scan to folder

DA

Scan to e-mail

DA

Network TWAIN

DA

Scan to USB

DA

Scan to SD card

DA

 

 

Caracteristici electrice si consum

 

Consumenergie

Max 1700W

TEC

Max 0.7KW/h

 

 

 

Garantie: min 2 ani

Garantia va include:

-        Toate piesele si subansamblele defectate pe perioada garantiei (fara material consumabile, adica toner si unitate de imagine)

Pretul va include:

-        Livrarea si instalarea echipamentelor la locatia stabilita de beneficiar

-        Revizii tehnice trimestriale pe perioada garantiei

Experienta similara

-        Ofertantii vor face dovada ca au mai vandut celputin trei echipamente din cel ofertat (beneficiar, persoana de contact, recomandare de la beneficiar)

Capacitate tehnica

-        Ofertantii  vor face dovada ca dispun de personal calificat pentru instalarea si punerea in functione a echipamentelor, precum si ca detin personal calificat in jud. Cluj pentru a efectua intretinerea echipamentelor in perioada de garantie

Se solicita conditii de garantie de tip “next business day” la sediul beneficiarului Colegiul “Emil Negrutiu”, având posibilitatea de diagnosticare 24 h din 24 h, inclusiv la aplicatiile software preinstalate. Pentru defectiunile constatate, termenul de remediere va fi de maxim 7 zile. În cazul în care remedierea defectiunilor constatate nu se poate efectua în termen de 7 zile, furnizorul se obliga sa înlocuiasca echipamentul / componenta defecta cu unul / una echivalenta / superioara. În cazul în care remedierea defectiunilor nu se poate realiza în termen de 30 zile, echipamentul va fi înlocuit cu unul nou cu o configuratie echivalenta / superioara fata de cel livrat. Produsul care în timpul perioadei de garantie îl înlocuieste pe cel defect, beneficiaza de o noua perioada de garantie completa care curge de la data înlocuirii produsului.

Reponsabil achizitii,

Catana Monica

 

 

Manager proiect,

Prof. Gavrilescu Timea Karola

 Data publicare: 12.10.2020  
 Formulare Titlul achizitiei: echipamente informatice: Computere portabile/ laptopuri, multifunctionala laser A3 color, videoproiectoare, ecrane de proiectie, licente software office, cu codurile CPV

 5.2 Formulare-Echip informatice, f1_f6_g.docx

51. Formulare_echip informatice goale, f7_f9, goale.docx

 

Furnizare echipamente informatice: Computere portabile/ laptopuri, multifunctionala laser A3 color, videoproiectoare, ecrane de proiectie, licente software office, cu codurile CPV:

  • 30213100-6 - Computere portabile
  • 30232110-8 - Imprimante laser
  • 38652120-7 – Videoproiectoare
  • 38653400-1 - Ecrane pentru proiec?ii
  • 48311000-1 - Pachete software pentru gestionarea documentelor

 

 5_Caiet de sarcini echipamente IT.docx
 

FONDUL SOCIAL EUROPEAN

Programul Operational Capital Uman 2014-2020

Axa prioritara 6 – Educatie si competente

Obiectivul specific 6.14 Cre?terea participarii la programe de învatare la locul de munca a elevilor ?i ucenicilor din învatamântul secundar ?i tertiar non-universitar, cu accent pe sectoarele economice cu potential competitiv identificate conform SNC ?i din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI

Titlul proiectului: ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”

Contract POCU/633/6/14/130960

 

Nr.    1652           /  12.10.2020

 

Invitatie de participare

În atentia agentilor economici interesati,

 

Colegiul ”Emil Negrutiu”, cu sediul în Turda, str. Agriculturii  nr. 27, Jud. Cluj, cod postal 401100, telefon / fax 0264-312637, e-mail colemilnegrutiu@gmail.com, CUI 5528288, beneficiara a contractului de finantare a proiectului ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”  Contract POCU/633/6/14/130960 cofinantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020  anunta efectuarea achizitiei publice de Furnizare echipamente informatice: Computere portabile/ laptopuri, multifunctionala laser A3 color, videoproiectoare, ecrane de proiectie, licente software office.

 

Prin prezenta, va invitam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra de  echipamente informatice: Computere portabile/ laptopuri, multifunctionala laser A3 color, videoproiectoare, ecrane de proiectie, licente software office),  necesara pentru derularea proiectului POCU/633/6/14/130960.

 

Obiectul general al proiectului nostru il reprezinta cresterea ratei de participare a elevilor din invatamantul profesional si tehnic la programele de formare la locul de munca, din sectoarele economice identificate conform SNC respective SNCDI, prin dezvoltarea aptitudinilor si cunostintelor dobandite in cadru stagiilor de practica a 184 elevi  de la domeniile  agricultura, economic, turism si alimentatie, industrie alimentara si protectia mediului.

 

Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: procedura de achizitie direct (in afara platformei SEAP).

 

Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.

 

Documentatia se poate obtine prin descarcarea acesteia de pe pagina web a Beneficiarului  https://emilnegrutiu.ro  în format tiparit de la sediul Achizitorului sau în format electronic printr-o solicitare pe e-mail colemilnegrutiu@gmail.com.

 

Data limita de depunere a ofertelor (in plic la sediul beneficiarului): 28.10.2020, ora 12:00

Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2020, ora 18:00

 

Colegiul ”Emil Negrutiu”  doreste achizitionarea serviciilor de catering in vederea asigurarii serviciilor de catering pentru participantii la Conferinta de lansare a proiectului POCU/633/6/14/130960, proiect cu titlul ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”

Valoarea achizitiei: estimativ  40218.78 lei fara TVA (37866.70 lei Beneficiar, 2352.08 lei Partener1);

Nr. crt.

Descrierea produsului

UM

Cant.

  1.  

Laptop-Computer portabil

buc

5

  1.  

Multifunctionala laser A3 color

buc

1

  1.  

Videoproiector

buc

2

  1.  

Ecran de proiectie

buc

2

  1.  

Licenta software office

buc

5

  1.  

Licente software de tip office (Partener 1)

buc

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reponsabil achizitii,

Catana Monica

 

 

Manager proiect,

Prof. Gavrilescu Timea Karola

 

 

 

 
 

FONDUL SOCIAL EUROPEAN

Programul Operational Capital Uman 2014-2020

Axa prioritara 6 – Educatie si competente

Obiectivul specific 6.14 Cresterea participarii la programe de învatare la locul de munca a elevilor si ucenicilor din învatamântul secundar si tertiar non-universitar, cu accent pe sectoarele economice cu potential competitiv identificate conform SNC si din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI

Titlul proiectului: ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”

 

Contract POCU/633/6/14/130960

 

COMUNICARE REZULTAT PROCEDURA

 

        Colegiul ”Emil Negrutiu”, cu sediul în Turda, str. Agriculturii  nr. 27, Jud. Cluj, cod postal 401100, telefon / fax 0264-312637, e-mail colemilnegrutiu@gmail.com, CUI 5528288, beneficiara a contractului de finantare a proiectului ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”  Contract POCU/633/6/14/130960 cofinantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020 

comunica rezultatul procedurii de achizitie publica de echipamente informatice.

                 In urma evaluarii ofertelor depuse la procedura de atribuire a contractului de achizitie de echipamente informatice: Computere portabile/ laptopuri, multifunc?ionala laser A3 color, videoproiectoare, ecrane de proiectie, licente software office cu codurile CPV :

-        30213100-6 - Computere portabile

-        30232110-8 - Imprimante laser

-        38652120-7 – Videoproiectoare

-        38653400-1 - Ecrane pentru proiec?ii

 

 declarata câstigatoare este cea depusa de ofertantul  COPYLAND TRADING SRL, cu sediul social in municipiul  Municipiul Cluj-Napoca, str. Mamaia, nr. 10, ap. 1-2, judet Cluj - oferta nr. 1718/27.10.2020,  cu o propunere financiara, fara TVA, de 36969 lei  lei fara TVA.

                                Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a fost : procedura de achizitie directa, in afara  platformei SEAP.

Data:

29.10.2020

Manager proiect

Prof. Gavrilescu Timea Karola

 

 

 

Colegiul ”Emil Negrutiu”, Turda

Strada Agriculturii, nr. 27

telefon: 0264/312637

fax:0264/317051

e-mail: emilnegrutiu@yahoo.com