Organizatia            

Roluri si responsabilitati (activitatile implementate, resurse umane implicate, resurse materiale proprii si resursele materiale achizitionate prin proiect)

Lider de parteneriat

COLEGIUL ”EMIL NEGRUTIU”

Responsabil de implementarea urmatoarelor activitati si subactivitati:

 

A1. Activitate transversala-Managementul proiectului.

Subactivitati:

o   A1.1 Organizare management de proiect

o   A1.2 Monitorizare si evaluare

A2. Activitate transversala-Achizitii de bunuri si servicii. Subactivitate:

o   A2.1.Achiizitii de bunuri si servicii

A3. Activitate transversala-Informare si publicitate.Diseminare

Subactivitate:

o   A3.1. Informare si publicitate. Diseminare

A5. Consolidarea parteneriatelor existente si dezvoltarea de noi parteneriate intre scoala si agenti economici nationali si transnationali (potentiali angajatori, în special din sectoarele economice identificate conform SNC/SNCDI), aferenta activitatii din Ghidul Solicitantului Conditii Specifice ”3. Dezvoltarea sistemului de invatare la locul de munca

Subactivitati:

o   A5.1 Selectie, recrutare si coordonare grup tinta

o   A5.2 Consolidarea parteneriatelor existente si dezvoltarea de noi parteneriate intre scoala si agenti economici

A6. Dezvoltarea si derularea programelor de invatare la locul de munca- aferenta activitatii/subactivitatii mentionate in Ghidul Solicitantului Conditii Specifice “1. Organizarea si derularea programelor de învatare la locul de munca”.

Subactivitate:

o   A6.1 Dezvoltarea si derularea programelor de invatare la locul de munca – stagii de practica la parteneri nationali

 

A7.  Organizarea si derularea programelor de invatare la locul de munca - aferenta activitatii/subactivitatii mentionate in Ghidul Solicitantului Conditii Specifice Specifice “1.Organizarea si derularea programelor de învatare la locul de munca”.-practica transnationala

Subactivitate:

o   A7.1 Dezvoltarea si derularea programelor de invatare la locul de munca – stagii de practica la parteneri transnationali

A8.  Organizarea de competitii profesionale, a activitatii de tip firma de exercitiu, competitii si targuri, aferenta activitatii mentionate in Ghidul Solicitantului Conditii Specifice “4. Activitati de sprijin a sistemului de invatare la locul de munca”.

Subactivitate:

o   A8.1.Organizarea de activitati de tip firma de exercitiu.

 

Resursele umane implicate (6 persoane):

-        Manager de proiect

-        1 persoana Expert coordonare, recrutare grup tinta/ dezvoltare parteneriate

-        3 persoane Coordonatori practica

-        1 persoana Expert activitati inovatoare/ firma de exercitiu

-        1 persoana Expert competente transversale / firma de exercitiu

-        1 persoana  Expert achizitii (indirecte)

-        1 persoana  Responsabil financiar (indirecte)

 

 

 Resursele materiale proprii puse la dispozitia proiectului:

-        Birou echipa de proiect- necesar pentru buna organizare si desfasurare a proiectului in special ale activitatii de management.

-        Sali de curs cu dotarile necesare (mese, scaune, calculatoare) pentru activitatile formative;

 

 

 Resursele ce vor fi achizitionate in cadrul proiectului:

-        5 laptopuri+sisteme de operare, 1 imprimanta multifunctionala, flipcharturi, licente Microsoft Office, licente, videoproiector, ecran de proiectie;

-        Materiale consumabile , formative;

-        Consumabile si resurse pentru derularea stagiilor de practica

-        Cheltuieli cu hrana (activitati de informare, constientizare, consiliere)

-        pachete transport/cazare/masa pentru participanti pentru derularea stagiului de practica transnational.

Partener 1

SC INFO MIAD S.R.L

Responsabil de implementarea urmatoarelor activitati si subactivitati:

 

A2. Activitate transversala-Achizitii de bunuri si servicii. Subactivitate:

o   A2.1.Achiizitii de bunuri si servicii

A3. Activitate transversala-Informare si publicitate.Diseminare

Subactivitate:

o   A3.1. Informare si publicitate. Diseminare

A4.Campanie de informare, consiliere si orientare scolara si profesionala aferenta activitatii relevante mentionate in Ghidul Solicitantului Conditii Specifice “2. Furnizarea de servicii de consiliere si orientare profesionala”.:

o   A4.1. Campanii de informare si constientizare grup tinta

o   4.2. Sesiuni de consiliere si orientare profesionala pentru grupul tinta

 

Resursele umane implicate (5 persoane):

-        1 persoana Expert coordonator partener national

-        2 persoane  Expert campanii de informare si constientizare

-        1 persoana Expert consiliere si dezvoltare personala

-        1 persoana  Consilier orientare privind cariera

 

 Resursele materiale proprii puse la dispozitia proiectului:

-        10 Laptopuri

-         Flipchart, Videoproiector, Ecran proiectie, Platforma de evaluare psihologica, Multifunctional A3 laserjet color

-        Consumabile si resurse pentru derularea Campaniei de informare, consiliere si orientare profesionala.

 Resursele ce vor fi achizitionate in cadrul proiectului:

-        Consumabile si resurse pentru derularea A4

 

Partener  2

Asociacion Cívica de Comunicación y Educación „Sophi” (ACCESO)

Responsabil de implementarea urmatoarelor activitati si subactivitati:

A3. Activitate transversala-Informare si publicitate.Diseminare

Subactivitate:

o   A3.1. Informare si publicitate. Diseminare

 

A7. Organizarea si derularea programelor de invatare la locul de munca - aferenta activitatii/subactivitatii mentionate in Ghidul Solicitantului Conditii Specifice Specifice “1.Organizarea si derularea programelor de învatare la locul de munca”.-practica transnationala

o   A7.1 Dezvoltarea si derularea programelor de invatare la locul de munca – stagii de practica la parteneri transnationali

 

Resursele umane implicate (4 persoane):

-        1 persoana Expert coordonator partener transnational

-        1 persoana Expert Transnational Stagiu Practica

-        1 persoana Expert transnational vizita de studii si schimb de experienta si bune practici in UE, traducere materiale formative

-        1 persoana Expert transnational formare, dezvoltare de parteneriate transnationale

 

 Resursele materiale proprii puse la dispozitia proiectului:

-        Sediul implementare proiect in Spania, 1 Sali de clasa- 24m2 dotata cu echipament informatic: -1 Videoproiector, 2 Laptop-uri,  1 Imprimanta multifuncionala

-        Consumabile (CD/DVDuri, hartie A3/A4, pixuri, bibliorafturi, dosare A4, file plastic

 

Colegiul ”Emil Negrutiu”, Turda

Strada Agriculturii, nr. 27

telefon: 0264/312637

fax:0264/317051

e-mail: emilnegrutiu@yahoo.com