Responsabil de implementarea urmatoarelor activitati si subactivitati:
A1. Activitate transversala-Managementul proiectului.
Subactivitati:
o A1.1 Organizare management de proiect
o A1.2 Monitorizare si evaluare
A2. Activitate transversala-Achizitii de bunuri si servicii. Subactivitate:
o A2.1.Achiizitii de bunuri si servicii
A3. Activitate transversala-Informare si publicitate.Diseminare
Subactivitate:
o A3.1. Informare si publicitate. Diseminare
A5. Consolidarea parteneriatelor existente si dezvoltarea de noi parteneriate intre scoala si agenti economici nationali si transnationali (potentiali angajatori, în special din sectoarele economice identificate conform SNC/SNCDI), aferenta activitatii din Ghidul Solicitantului Conditii Specifice ”3. Dezvoltarea sistemului de invatare la locul de munca
Subactivitati:
o A5.1 Selectie, recrutare si coordonare grup tinta
o A5.2 Consolidarea parteneriatelor existente si dezvoltarea de noi parteneriate intre scoala si agenti economici
A6. Dezvoltarea si derularea programelor de invatare la locul de munca- aferenta activitatii/subactivitatii mentionate in Ghidul Solicitantului Conditii Specifice “1. Organizarea si derularea programelor de învatare la locul de munca”.
Subactivitate:
o A6.1 Dezvoltarea si derularea programelor de invatare la locul de munca – stagii de practica la parteneri nationali
A7. Organizarea si derularea programelor de invatare la locul de munca - aferenta activitatii/subactivitatii mentionate in Ghidul Solicitantului Conditii Specifice Specifice “1.Organizarea si derularea programelor de învatare la locul de munca”.-practica transnationala
Subactivitate:
o A7.1 Dezvoltarea si derularea programelor de invatare la locul de munca – stagii de practica la parteneri transnationali
A8. Organizarea de competitii profesionale, a activitatii de tip firma de exercitiu, competitii si targuri, aferenta activitatii mentionate in Ghidul Solicitantului Conditii Specifice “4. Activitati de sprijin a sistemului de invatare la locul de munca”.
Subactivitate:
o A8.1.Organizarea de activitati de tip firma de exercitiu.
Resursele umane implicate (6 persoane):
- Manager de proiect
- 1 persoana Expert coordonare, recrutare grup tinta/ dezvoltare parteneriate
- 3 persoane Coordonatori practica
- 1 persoana Expert activitati inovatoare/ firma de exercitiu
- 1 persoana Expert competente transversale / firma de exercitiu
- 1 persoana Expert achizitii (indirecte)
- 1 persoana Responsabil financiar (indirecte)
Resursele materiale proprii puse la dispozitia proiectului:
- Birou echipa de proiect- necesar pentru buna organizare si desfasurare a proiectului in special ale activitatii de management.
- Sali de curs cu dotarile necesare (mese, scaune, calculatoare) pentru activitatile formative;
Resursele ce vor fi achizitionate in cadrul proiectului:
- 5 laptopuri+sisteme de operare, 1 imprimanta multifunctionala, flipcharturi, licente Microsoft Office, licente, videoproiector, ecran de proiectie;
- Materiale consumabile , formative;
- Consumabile si resurse pentru derularea stagiilor de practica
- Cheltuieli cu hrana (activitati de informare, constientizare, consiliere)
- pachete transport/cazare/masa pentru participanti pentru derularea stagiului de practica transnational. |